perjantai 9. marraskuuta 2012

Tänää koulussa meidään matikan ja äikän tuntii kuvattii, ja sit tehrii ryhmä haastattelu mis oli: Minä, Pinja, Miko & Teemu. Teemu nukku ja söi kirjaa koko ajan, Pinja puhu koko ajan, Miko puhu ku joku kertoja, koska Mikol on nii vitun hhyvä ja järkevä sana varasto. && Tietysti minä, mä vaa yritin puhuu jotain ja mä koko ajan nauroin xD Koulus b. ryhmä pääs 12.00 ja mun oryhmä pääs vast 13.00 Janne myöhästy 15 minuuttii ja Emmi piti sillo aikaa meille tuntii, se oli kivaa sit ku Janne tuli me kerrottii et Emmi piti meille tuntii ja sit se sano "No Emmi saa pitää meille lopputunnin." & Sit Emmi piti meille bilsaa ja s eoli iha hemmetin kivaa.. :D & kaikkee ja sit Emmi päästi meijät aikasemmi :D Koulun jälkee menin kotii, kotona söin ja lähin treeneihi, siel ei mitäää ihmeellist rieuhuttii niiku aina. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti