tiistai 6. marraskuuta 2012

Lintsaaja...:)

Hahhaha... Yks parhaimmist päivist! Tavattii tänää Karinan kaa 09.40 ässäl, meil oli kympin aamu. Karina huutaa "Mennää meille mun kengät on litimärät, ja varpaat jääs!" Sanoin "Karina mut meil on kouluu..." Karina sanoo "Välii, kyl me nyt tää päivä voida lintsata!" Sanoin "Nii ei mua kiinnosta mitä ope sanoo, mut etä mun äiti!! Se huutaa mulle" :( Karina sano "Keksitää sit tekosyy!! Camoon, tuu nyt!" Me lähettii Karinalle, niil ei olu ketää kotona, se oli ihanaa. Me vaa tehtii siel kaikkee mitä voi. Juotii kuumaa kaakaota, painittii (Me rakastetaa painii) :) ..... ja kaikkee muutaki, sit meni kaks tuntii kello oli 11.55 Karina mä meen kouluu, ei ope saa tietää mitää, koska meil oli nää kaks tuntii, tekstiilii. Meen et ope ei saa tietää. Karina ei tullu mukaa, koska sil ei ollu tekosyytä, miks se myöhästy mut mul oli. Menin kouluuu kaikki oli sillee "TsotTsot Sasa" :D Se oli kivaa:D Sit kaikkee oli tosi kivaa plaaplaa.. sit vittu Liisa menee vassaa opelle et en ollu kässäntunnil ja sit kaikki alko, se laitto lintaus merkin wilmaa ja kaikkee.... Mun äiti tulee koht kotii ja sit se alkaa rageeeee .... :( Olin treeneis tänää ja kaikkee... Oli siis ihana päivä. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti