perjantai 26. lokakuuta 2012

Valmistelu & viimeistely :D

Tänään oli ekaa lunta! Se oli hirveetä, koska oli ihan älyttömän kylmä! Tänään koulussa käyttäydyin kunnolla, mutta Janne (ope) laittoi minulle yhden ylimääräsen viivan sen takia sain viimeisenkin viivan. Ne viivat ovat siis: Meidän koulussa on silleein kolme varotusta ja sinä joudut kirjoittamaan 250 sanan jutun, ja sen pitää kertoo huonostasi käyttäytymisestäsi. Se on ihan hirveä, minä olen kirjottanut jo 110 sanaa, jaolen kuolemaisillaan. Se on oikeasti hirveetä, Janne on tosi kiva mut joskus se on tollanen! :(  Koulun jälkee menin Maten kanssa käymässä K-Citymarketissa koska minun yksi tärkeimmistä vihoista jäi eilen sinne, niin mentiin kysyy infost onko niille tuotu tai ne löytänyt sitä. Ja jes se oli siellä <3 Sen jälkee menin Maten kanssa Maten kerhohuoneelle ja valmisteltiin Halloween bileitä, siis sitä ohjelmaa ja sitä paikkaa. Siitä Halloween bileistä tulee upee! En kerro siitä mitään, koska minun blogiani lukee moni, niin esim Pinja tai Miko voivat lukea sen niin sitten se paljastuu kaikille, mutta huomenna illalla voin kertoa kaiken! :D <3 Minun pitää nyt jatkaa minun (rangaistusta) vielä vielä yli 100 sanaa OMGG!!! Kuoleeen!! Moikkaaa meen suhkuu ja sit jakann :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti