lauantai 27. lokakuuta 2012

Tänään heräsin 09.45 koska minun kuoro alkaa 11.00 En meikannu kuorooo!!!! :o söin..... Kuoron jälkee tulin kotii, menin nopee suihkuu, meikkasin laitoin vaatteet valmistauduin ja katoin et mul on kaikki kamat mukana ja söin. Syömisen jälkee lähdin Matelle päin, siellä tehtii kaikki mitä eilen ei ehitty. Valmisteltii kaikki, ja minä lahdin klo. 17.30 Kirjastolla päin
Klo. 17.40: Ketään ei ole paikalla vielä. Soitan eka Karinalle. "Mis ooot?" Karina vastaa "Oon kotona,  tuun kohta." Mietin et mitä helvettii Karinan pitää olla niiku 5 minuutin päästä täällä. :o Soitan Aksulle "Mis oot?" Aksu vastaa "Lähin just kotoo" Mietin et, ooookoooo. Soitin Mikolle se ei vastannu ja Sagal ei oo kännykkää. 
Klo. 17.50: Kaikki oli jo paikalla, ja me lähdettiin Maten kerhohuoneelle päin. Sanoin kaikille, että Matte on hänen mumminsa luona sairaalassa (se on osa suunitelmaa.) Rapussa kaikki alko miettii "Sit kuitenki Matte on tuol sisäl sillee säikäyttää meijät, tai jotai sellast." Mietin jo sillee "Eikä!!" Me kaikki Saga, Miko, Aksu & minä tulaan sisälle, eikä kukaan säikähdä, koska Mellu pilas mun & Maten suunitelma. Mun ja Maten suunitelma olis olllu parempi: Jätti hämähäkki lentää niitten naamalle ku kaikki tulee sisää ja Matte keinuu siin keinutuolsi hiukset naamal ja sellases valkoses mekos, niiku kauhulefois! Se oliiha  vitun pelottavaa, Matte melkee alko itkee ku näki mut eile siin. Mellun suunitelma: Hämähäkki oli verkolla ja Matte oli siin ovella, eikä kukaa säikähtäny :( Se oli tyhmää ku kukaa ei säikähtäny ja ku Mellu vaihto sen jutun. :( Mut muuten Halloween bileet oli ihan parhaat. Kaikil oli kivaa, mul ja Matelki oli tuhat kertaa parempaa ohjelmaa ku viime vuonna. Sit ku meijän piti alkaa siivoo kerhohuonetta, kaikki ootti mua ja Mattee ulkona. Karina ja Saga lähti, nii Miko ja Aksu jäi oottaa mua ja Mattee, sit Matte kaa ei voinu olla, nii jäin yksin Aksun ja Mikon kaa. Mut sit Mellu ja Matte oli kyl koko ajan ulkona meijän kaa, mut sit Miko lähti ja mä jäin Aksun kaa ja sit kyl Mellu ja Mattel oli meijän kaa. Mun äiti haki mut Matelt ja me vietii Aksu himaa. :) Mut nyt moikka meen nukkuu. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti